Pages

Tuesday, May 10

Hujan Telah Turun

..dah 4 hari hujan x trun kat kuching and sri aman..allamdulliah hujan trun pada tengahari nie..hmmm...ada cerita sebalik hujan nie taw....ade lh mmber ku seykor nie, terpikin nk minum ais blanded, sbb pns sgt kot..sampai jer "uncle edmund" trus jer mmber ku nie bawak die pg kedai yg jual ais blanded 2...tggu pun tggu..tme 2 xde parking siot..just kta org park tepi jer..mmber aku yg trun beli ais 2...sedang enak aku dengan uncle edmund berbual or poret..ade lh sebuah keta 2 kuar..so apelah lagi, Si uncle edmund cpt2 reverse ler..reverse punya reverse...duppppp!!!! bah, uncle melanggar keta yg dduk parking kat belakang die..mak oiii...lengkek siot..patah lagi, uncle terus pecut keta nk chow dari situ...hmmm..mmber aku terpingga cos aku n uncle tinggal die mentah2 kat kedai 2...

dengan membawa perasan takut aku n uncle..cpt2 melarikn diri..hmm terpkr jugak mcm mne mmber ku seykor 2 nk blk..nak xnk..aku jgak yg berkorban untuk berhujan..dahlah uncle parking jauh dr tmpt kedai ais 2...sampai jer aku kat kedai ais 2,aku tgk mmber ku dah xde kat c2 lgi..pulakkk...hmm...tetiba jer aku tertengok si mmber ku kat publicphn..call kta org lah 2..sian nyer..ndak xndak..aku terpaksa aku meyeberang jln untuk mendapatkn mmber ku nie..pas2..terus jer aku cite kat die apa yg telah berlaku..die gelak jer..hhmmm...hampeh!!!! sampai jer kat keta...cpt2 kta org belah blk opis..hmmm

the moral of story..be4 reverse sila2 lh pastikan xde kereta kat belakang kereta anda wokeyyy....;3)

uncle edmund = ialah seorang staf yang sama ofis dengan aku..yang selalu ikot rentak aku dengan mmber ku yg bernama "AIN"

No comments:

Post a Comment