Pages

Tuesday, November 29

Black 3 Gorgeous...

haiya..sudah lama hoo..tak update blog nie..bz on9 fb jer..anyway..salam ma'al hijrah kepada semua umat Islam..di harap tahun nie akn lebih baik dari tahun lepas..

holiday nie aku dengan member ku pg kepusat karaoke..seperti biasa...untuk hilang bosan kat dada nie..nak pg club..kta dah xlayan dah..


so aku dengan mmber ku enjoy.. Tapi malam 2 special skit..kta3 pakai baju kaler itam..hmm..yang pasti ku pakai bju baru ku...(HUh..ada ku kesah kau pakai baju baru)!!! keh keh..hmm..perasan ler..ingat orang kesah sgt ker aku pakai baju baru ku..hahahha..anyway..mlm 2..hmmm...kta karaoke free jer..hehehe..tahu kenapa?ah hah!!! "PAK DIN" yang belaja kta orang..haiseymen..syok sgt2..hehehhe..yang tak tahan 2..dia asyik amik pic kwn ku sorg nie.."TIA"..blu ray jugak dibuatnya....nevermind lorhh..janji perut kenyang kan..hahhaha..Siap die panggil kawan ku Seksi lagi..xpnh2 org ckp kwn ku 2 seksi..tup tup..kuar dengan PAK DIN nie..die panggil kwn ku seksi..Watever lah pak din..janji pak din bahgia...billion thanks to pak din cos bwa kta Enjoy!!!!..nexttime kta Enjoy lagi ek..hhehehehe..

sedikit Moment yang dapat di rakam di medan perang suara..kehekehe


sebelum ke medan vokal...


black 3 gorgeous..(gorgeous ker?or gajus)


dalam keta Peronda...hehe;p



muka ku nie..tengah test2 power vokal..2lah muka mcm hampehh..hehe


kalo pasal nk keraoke..budak nielah yg 1st pegang mix..nk ber nyanyi..select song die..xlain tak bukan.."awan terpilu" Kau teristimewa lah..mst ada..kalo xde..kompom.die hentak meja kat depan sana..


hah..nie kalo duet dgn die..kalo xde laki..boleh pakai suara die..cos die nie pande buat suara laki garau..hahaha.Fadya...suara jantan mu lagi mantop dari suara betina ko,,hahahha


alamak..c.gemok nie..nak show baju ker?hahahhaa


kak oiiitt..aku  nie lah tukang select song dgn ko orang..asal muka ku jer..remote..remote jer muka aku..
kalo turn utk aku test vokal aku yang mantop nie..akulah paling last skali..yang mancit sekali..pat lagu aku..kompom ade yang berebut2 nk test vokal jugak..hhmm..ape lah nasib..;((


huh...anak sapa nie bhaii...?kehkeh


owhh..nie lah seksi?budak seksi yang PAK DIN cakap 2..hahahha(ape yang seksi ho)


C.comel kehkehe..


last balik..lepak jap kat planet sambal..teman kwn ku sekor 2 dating..sambil 2 ambik pic kejap...hehehhe

No comments:

Post a Comment