Pages

Thursday, November 24

Ikon 2011..

hai..lama dah ku tak update blog ku neh..dah nak berhabuk sudah..sorry lah guys...(ade ker orang nak read blog ku neh)he he..friendlist pon 2 orang jer..;P..nevermind lorhh...buzy sangat2 this week cos nak final exam..so tengah study lebih nie..nk update story pon xde msa..nie pon..aku write cos aku dah tak tahan dengan minah seorang nie kat office ku.

     So let begin!!!.HELLOWWWW....get a  LIFE lahhh...takyah nak ikut2 gaya orang k...nak tahu x...hari 2, after dari bercuti raya..biasalah kan..rambut raya..mesti berubah kannn...aku curl lah rambut ku yang rosak nehh...after 2 week ker, aku pon xingat..yang sekor nie dduk copy and paste style rambut ku..aku"curl" rambut, dia dok curl jugak...aduhhh...panas atie ku doeee...selamba jer die depan aku...and sekor minah lagi nie yang xsedar diri..aku pakai jam kaler putih...duhhhh...tup tup..aku tengok ari nie..die pakai jugak jam kaler putih siottt..(tapi ku xtaw brand ape k.setahu ku ari2 aku ade tengok jam 2 kat kedai 2.00..tapi xtahulah die beli kat sana ker ape..sori aku mengata dia pkai jam chip k..so sorry) ..elowwww minah minah yang xde life..boleh x, kalo nak tiru pon..agak2 lak weiii...cari ler kaler lain kah..ape kah...nie x..warna white jugak kau pilih "BAU"!!! (minah 2 cantik tapi syg tp bau tau..kehkehekee) 
     eh..selamba jer ko show2 jam entah kat ner ko beli 2 depan aku..aduhhh..mak!!!!! sakit atie nie weiiii...sakit Mata ku nie weiiiii...yang pasti jam 2 bukan FOSSIL k.....next time aku bertudung nanti ko orang ikot lah k..walaupon uoll bukan muslim..huh..sakit jiwa nie,,,aku tahu lah..this is free country..tapi agak2 lah,,, nie dah keterlaluan..hmmm..or aku nie ikon dia orang kot..hehehe...(ketawa paksa nie soitttt) huhu....anywayyyy....enjoy ur life kat mizz marla..;)))


Oiii...dasar copy n paste!!!


nie muka ku after tengok "kaler jam" die,,,hijau badan ku nehh


woiii...dasar xde life..dok tiru2 aku wat pe!!! sakit lah mu ne!!!

No comments:

Post a Comment