Pages

Thursday, December 22

Sebelum Ke Medan Peperiksaan

salam.. guy and girls..how ru?hmm..lama dah bersarang blog aku nie kn..hehehe..(adakah orang nak "poret" blog nie?)wakakakka...wateverlah..so lame betol aku x update blog ku nie...yelah..bz dengan final exam lagi..dahlah subject nak mampus susah..perghhh..bikin utak ku pejal jer..


banyak betol benda jadi before ku nak exam..like my energy excidentlah..2 lah..huh!! mmg banyak dugaan time2 aku nak exam..;(((..thanks to Allah energy ku xde pa2..just cedera ckit jer..as long dia sihat and xde yang cedera teruk..so sekarang nie aku kena keep call or text "energy" ku 2..nak update status kesihatan dia..hmmm...kesian  betol ku kat die...entah apa yang buat ku mcm 2..sedang kan dia dah MIA almost 2 month yaw!! 


And am trying hard to forget him ..but..suddenly die call and cakap yang die excident..huh!!! mencurah2 "water eyes" (*_*)  ku...nevermind lorr...forget the kesalahan nya dengan aku..as long he still ingat kan aku..(>_<)....feel want to fly jer time 2..but i have exam on the next day..so terpadam lah niat ku nak fly...


Hookey lah u"oll..xnak lah citer sedih2 nie...bikin aku ku rasa nkkkkkk.....________ ( biarkan tempat itu kosong okey)


Nak mampus ker aku nie...1 hari lagi aku nak exam..satu formula pon aku blom ingat..heiii..."heng Palak Pemaisuri" ko nak jadi apo nie...satu benda pon ko x ingat...huuuuu...bebal semacam jer ko nie..mane x nya..saat nak exam..datang dugaan...tapi ku cool jer...(sambil buat muka 10sen) Semua benda nak hafal bhai..teruk....2 subject dalam satu hari..name x nya bhai...kacau otak nie deh


Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar...tapi xberapa lembut yang di lancarkan...


.. 



ini lah salah satu cara ku nak hafal fomula untuk subject micro..reason nyerr..tme aku dduk kat toilet aku leh...tengok2 formula and hafal..tapi serius ku cakap..mejadi siottt...


sa'al kan aku wat macam nie...


Anywhere...banyak lagi benda yang pelik2 ku buat utk hafal formula...tapi xkan aku nak post semua kottt...hahahhaha...EnjoYYYYY!!!



No comments:

Post a Comment