Pages

Monday, December 26

Tips Membuat Sang Pria Jatuh cinta

Membuat Lelaki Jatuh Cinta


Terkadang Lelaki atau wanita menganggap bahawa hanya dengan kecantikan, keseksian tubuhnya, selera fesyen atau dandanan yang sangat boleh  membuat lelaki jatuh cinta dan tertarik. Padahal hal tersebut salah besar! Seandainya (wanita) dengan baju mini, lalu rok mini dan semua yang serba mini-mini, memang pada umunya semua lelaki lelaki tertarik, tapi apakah tertarik untuk mencintai Anda ? ataukah hanya untuk menikmati keindahan, kemolekan dan kecantikan anda saja? maaf.. Kebanyakan para wanita tiada hari tanpa mempercantik atau dan memperindah tubuh mereka, Padahal tahukan Anda masih banyak faktor-faktor lain yang dapat membuat sang pria jatuh cinta yang tidak wanita sedari.

1. Jadilah wanita yang mudah didekati

Maksudnya disini adalah jadi seorang wanita yang tidak  jual mahal (tapi juga jangan jadi cewek murahan). Dan apabila Anda didekati oleh lelaki jangan terhegeh-hegeh apalagi mengada-gada. Para Pria  akan lari semua nya jika, anda berkelakuan begitu. Selalu ingatkan diri Anda bahwa jumlah wanita itu lebih banyak daripada lelaki, jadi Apabila anda terlampau sombong bisa-bisa anda kehabisan stok lelaki dan  menjadi andartu. 


2. Jangan Dandan berlebihan

Pada umumnya semua lelaki menyukai wanita yang cantik semulajadi atau natural, tidak di buat-buat dan tidak di bantu-bantu dengan make up. Ada sebuah penelitian yang menyebutkan 
kalau lelaki suka wanita yang cendrung tampil apa adanya. Namun walau begitu anda pun tetap harus menjaga penampilan, jangan kedekut sangat untuk memanjakan diri anda



4. Inner Beauty = Kecantikan dari dalam.

Tampilkanlah kecantikan anda dari dalam hati disertai dengan perilaku anda - Nah ini juga salah satu unsur terpenting bagi semua wanita di seluruh seluruh dunia. Wanita  cantik, wanita manis, bahkan wanita hot mudah sangat dicari. Tapi wanita yang baik hati, ramah dan cantik sukar sekali dicari. Seperti cari satu jarum dalam jerami.


5. Jadi Seorang Yang Berkeyakinan
Sifat yakin pada diri adalah komponen utama di dalam fasa ‘dating’ kerana ianya adalah kualiti yang bersifat ‘attractive’. Kualiti inilah yang boleh membuat lelaki cair kepada wanita dalam sekelip mata pada saat pertemuan pertama.
Sifat yakin pada diri amat penting untuk anda rasai sendiri (bukan buat-buat) kerana dengan berada di dalam keadaan yang yakin, anda akan tidak kelihatan terlalu ‘berusaha’ pada mata lelaki. Lelaki kebiasannya boleh mengesan wanita yang ‘desperate’ dari segi tingkah laku mereka dan kebiasaannya akan melakukan pelbagai cara untuk mengelak wanita seperti ini.



Alamak!!! korang watpe hah!! aku tengah citer tips untuk membuat lelaki jatuh cinta dengan wanita..bukan tips untuk lelaki jatuh cinta dengan lelaki ler..LOL!!..(kacau lah gambaran 2) rasa nak mukak jer bila tengok pic nie..




No comments:

Post a Comment