Pages

Wednesday, October 26

Thank You Very Much My D..

kek nie di surprise oleh my BBF Fadya@ Mia and Nit@Tia 


Sekadar Hiasan 

Owh..sweettttt sangatt sangatt...walaupon time burday my mr.d xde..but die kejutan before my burday...hmmm..ginie citer nye...time bulan puasa...xpasal2 time lunch hour die call..tye ku kat ner..that ku ckp ler kat ofis...jarang-jarang bak kata filem p.ramle..die call time lunch hour..cakap punya cakap sambil "gaduh manje" konon...


Petang Menjelma


Tup Tup...tme nk berbuka puasa die dtg kat rumah...terkejut gila pig aku ....hmmm..terlalu Surprise..dan boleh membuat aku terpaku..and hilang arah tuju..hilang lah sgt bengong..hehehhe..afterthat, abang ku ask die tdo jer kat rumah..than isok brangkat ke kuching...than, kat kuching die balik jumpa my parent antar barang2 die kat rmh aku kat kuching, sementara menunggu ku balik dari station  tempat ku berkerja..hmmm...dipendek kan cerita..





time aku nk turun pegi kelas..tetiba jer dia keluarkan satu benda dari beg nya...ko tahu ape? Owh mY god!!! Present yaw!! walaupon xromantic..xmcm dlm drama ku redha jer bhai....Present my burday..walaupon tinggal 6 hari lagi nk Hari tua ku 2..hmmm...nak tahu x, benda 2 dah lame ku terpingin nk dapat kan..allamdulillah aku dpt as my present..Jam Fossil..sweet sgt...Win Wink;))))




Thanks My D (mahathir amir) lop lop lop u so muchh...more than word..;-))))



No comments:

Post a Comment